پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیدهای زندگی مادر

سالگرد ازدواج بابایی و مامانی مبارک

1392/4/10 9:13
نویسنده : مامان فرزانه
3,656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگی مامانی و بابایی , دیروز اولین سالگرد ازدواج من و بابایی بود , باید بدونی شما و خواهر برادرهای آیندتون تو یه خونه پر از مهر و محبت هستید من و بابایی خیلی از اینکه با هم هستیم خوشحال و راضی هستیم دیروز که آلبوم عروسیمونو نگاه کردیم متوجه شدیم ١سال چقدر زود گذشت , حساب کردیم سال دیگه شما تقریبا ٩ ماهه کنارمون دومین سالگرد ازدواجمونو جشن میگیریم , عزیز دلم شما و پدرت بزرگترین هدیه خداوند برای من هستید قلب دوستتون دارم و برای همیشه کنار هم بودنمون از ته دل دعا میکنم قلب

اینم شام و کیک اولین سالگرد ازدواجمون , میبوسمت نفس مامانیماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد امین گل همیشه بهار مادر
10 تیر 92 18:17
در این دنیای خاکی و در این جهان پهناور جایی برای تو هست که وسعت آن به اندازه زیبایی آفرینش خداست یکمین میلاد عشقتان مبارک