پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیدهای زندگی مادر

سلام

1392/4/5 10:35
نویسنده : مامان فرزانه
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ها و مامانای خوشکل من مامان فرزانه ام و امروز وبلاگ درست کردم برای پسرم . نی نی من اسم نداره چون ٥ ماهه و مهر ماه بدنیا میاد من عاشقشم و هر روز برای مادر شدنم هیجان زده تر میشم برام دعا کنید پسرم سالم باشه قربون همتون برم من عاشق محمدامین هم هستم و دوست دارم در آینده دوست خوب برای نی نی تو دلم  باشه مثل من و مامانش قلب من و بابای نی نی اصلا به توافق اسم نمیرسیم من اسم سنتی و ایشون اسم عامیانه دوست دارند چیکار کنیم ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد امین گل همیشه بهار مادر
22 خرداد 92 0:18
وای جان خاله خیلی خوب بود ایشالا این روزها زود زود تموم میشه و فینگیلی رو بغل میکنیم مث ژسرم
شیما
27 خرداد 92 4:53
وای عزیزم نی نی هامون هم سنن خدا حفظش کنه گلتو
مامان فرزانه
30 خرداد 92 16:13
سلام مامان شیمای خوشکل دخملتونم مثل خودتون خوشکل میشه و سلامت آرزو میکنم همگی سالم و شاد باشید منم میخوام عکسای وسایل پسرمو بزارم نگاه کن و نظر بده لباسای دخمل فرشته خیلی خیلی خیلی قشنگن ...