پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیدهای زندگی مادر

بابا میلاد

1392/4/5 10:29
نویسنده : مامان فرزانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگی مادر قلب دلم برات یه ذره شده کی دیگه این روزا تموم میشه و بتونم بغلت کنم, بوست کنم دورت بگردمقلب هر روز من و بابایی برات شعرا و کتاب داستانای خوشکل می خونیم دیروز بابایی بالاخره شعر حسنی رو یاد گرفت و تنهایی خوندش برات  , منم اصلا کمکش نکردم قلب راستی نازنینم بابایی تکوناتو احساس کرد کلی ذوق کرد بوست کرد و قربون صدقت رفت قلب قربون خودتو باباییت برم آرزو دارم یه مردی بشی مثل بابایی مرتب و منظم و مهربون و نجیب و قانونمند و.......... هزار ویژگی مثبت دیگه قلب مامان بزرگ و بابابزرگت خیلی از بابایی راضی ان میگن دوران بچگی پسر خیلی آرومی بود تو مدرسه هم درسخون هم مودب بوده - تو دبیرستان و دانشگاه و بعد از اون عضو تیم فوتبال بوده الانم میره فوتبال تا همیشه سالم و خوشتیپ بمونهاز خود راضی موقع سربازی هم به انتخاب خودش رفت عسلویه تا اونجا تو یه شرکت بزرگ به عنوان مامور به خدمت کار یادت بگیره واقعا اینطورم شده اینجایی که من کار میکنم همه همکارام فقط کارای بابایی رو قبول دارن - تو کار خونه خیلی کمکم میکنه مخصوصا الان که وزنم زیاده و هوا گرمه با اینکه ساعت ٧ از سرکار میاد خریدای خونه رو خودش انجام میده , کار با مواد تمیز کننده و ضد عفونی کننده رو خودش انجام میده - اگه دنیایی هم خسته باشه بگم حوصلم سر رفته منو میبره بیرون میگردونه بعضی وقتا شرمندش میشم - کاش شما هم مثل پدرت یه مرد فوق العاده بشی تا وقتی بت نگاه میکنم کیف کنملبخندعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
9 تیر 92 0:27
ایشالا نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد...
محمد امین گل همیشه بهار مادر
10 تیر 92 18:28
آفرین به این مرد که همیشه به فکر عزیز ما است و صد آفرین به این غیرت