پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

امیدهای زندگی مادر

قلب مامانی دوستت دارم

1392/5/29 20:37
نویسنده : مامان فرزانه
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

این روزا بطرز وحشتناکی دیر میگذره سه روز طول میکشه تا ١ روز شب بشه اما شب که میخوام بخوابم تا چشم رو هم میذ ارم صبح شده و باید برم سرکار هنوز موفق به گرفتن مرخصی نشده ام تو که اینقدر پاک و بخدا نزدیکی از خدا بخواه قراردادم درست بشه بتونم مرخصی بگیرم من و بابایی آرزوی دیدنتو داریم بابایی هر روز بات بازی میکنه برات شعر میخونه و به امید تشخیص اعضای بدنت به شکمم دست میکشه میگه من اندازه اون آرزوی دیدن تو رو ندارم راستی من و بابایی تصمیم گرفتیم اسم تو رو پوریا خان بزاریم یعنی مرد دارنده خوشنام باشی عزیز دل مادر تازه اسم موبایلش رو هم گذاشته پوریاقلب

دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
29 مرداد 92 20:38
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
محمد امین گل همیشه بهار مادر
30 مرداد 92 20:27
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مـــــــــــــــــــــبـــــــــــــارکــــــــــــــــــــــ وای گه چــــــــــــقـــــــــــــــــد خوب شد نامـــــــــــــــــــــدار و خوش اقبال باشد